perjantai 22. elokuuta 2014

Itku pitkästä kirjoituksesta

Kirjoitin ja kirjoitin. Yhteensä kaksi tuntia. Mitä sitten kävi? Sen voi lukea täältä.

Päällimmäisinä tunteina tällä hetkellä on väsymys. Pelkästään tuon iltalehden blogin linkin lataaminen kesti 15 minuuttia, vaikka olen hotellin netissä. Äsken yritin saada yhden twiitin lähtemään ensin puhelimesta, sitten koneesta. Toiset 15 minuuttia. Ahdistaa, koska asiat, jotka olen tottunut hoitamaan nopeasti vievät täällä puoli-ikuisuutta ja siitä seuraa olo, etten voi tehdä töitäni kovin hyvin. Kulttuurishokki? Ja jos luit iltalehden blogitekstin, tiedät miksi olen myös turhautunut. Jos et lukenut niin voin valaista: vahingossa poistin kahden tunnin työn tuosta nuin vaan. Klik klik.

Koska tämä menee aika synkäksi, en jatka kovin pitkään. Sanonpahan vain, että odotan niin kovasti jo Balia, hippiasuntoani sekä rauhoittumista ja paikallaan oloa. Niin ihanaa kuin täällä onkin, pieni tahdin hidastuminen ei ole ollenkaan pahitteeksi. Suunnitelmat seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi on tarpeellinen määrä pakolliselta tuntuvia töitä, meri, jooga, luovuudelle tilan raivaaminen ja hyvä ruoka. Mieluiten vielä vastakkaisessa järjestyksessä.

Ps. Olen pahoillani tästä hiljaisuudesta.Vakaasti uskon, ja hartaasti toivon, että Balilla on enemmän aikaa ja voimia kirjoitella, eikä tällaisia ikäviä takapakkeja tulisi kovin paljoa.. Motivaatio kirjoittaa sama teksti uudestaan ei ole kovin suuri...

Pss. Muistuttakaa mua, että Balilla otan nopeimman mahdollisen nettiyhteyden puhelimeeni. Ei mulla muuta.

Pus!

6 kommenttia:

  1. Voimia ja sinnikkyyttä!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä, kyllä vielä tulee helpommat ja rennommatkin ajat varmasti! :)

    VastaaPoista
  3. Kyllä se siitä :) Jaksamme kyllä odottaa kokemuksia kuvien kera :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kärsivällisyydestä! :> Seuraava teksti ja kuvat tulossa hetken päästä:)

      Poista

Kiitos kaunis kommentista! <3