tiistai 25. helmikuuta 2014

Lomailua

Tämä viikko menee enemmän ja vähemmän lomaillessa. Kouluhommat ei lopu tekemälläkään, mutta tämän viikon teen niitä etänä. Viikonlopun olin ja olen taas tällä viikolla töissä, mutta välillä kerkiää leikkiä lomalaistakin.

Eilen oli todella jännittävä päivä. Kävin kahdessa työhaastattelussa ja sain kutsun tavallaan kolmanteen. Tänään minun piti lähteä K:n seuraksi pumppiin, mutta sisäpelikengät onkin onneksi pahus vieköön Jyväskylässä. Päädyin lopulta pumpin ajaksi läheiselle kirpparille ja tein löydön. Lähdin hakemaan nuita VHS videokoteloita ja vinyylilevyä, mutta katsokaas mitä joku oli mun iloksi jättänyt!
 

Jos olisin voinut, olisin jättänyt kiitoslapun "myyjälle". Kerään siis tyhjiä kahvipaketteja, tölkkien nipsuttimia ja limsa- ja siideripullojen korkkeja omia pikkuprojektejani varten. Eli jos et halua omiasi heittää pois niin tänne vaan! Yleensä olen löytänyt nuita kahvipaketteja 5-10kpl eurolla, joten tämä oli kyllä yllätys. Se mitä näistä kaikesta tulee, selviää täälläkin myöhemmin.

Onnistuneen kirpparin jälkeen lähdettiin ulkoileen Tenholan linnavuorelle. Kuvat ei ole mitään vuoden luontokuvia, mutta ne antaa ideaa siitä missä tänään tarvottiin.
K oli pakannu meille eväät ja kaikki! Ajatus tähän reissuun lähti meidän "kulhosta". 

Ai mikä kulho? No minäpä kerron. Joskus vuosi sitten meistä tuntui, ettei oikein ikinä keksitä meidän harvoina yhteisinä päivinä mitään muuta tekemistä kuin sylikkäin yhteisten lempisarjojen katsomista. Niinpä me kirjoitettiin molemmat 10 asiaa mitä olisi kiva tehdä yhdessä ja laitettiin kaikki 20 (10 minun vihreää ja 10 K:n punaista) lappua samaan kulhoon ja nyt nostetaan sieltä aina uusi kun edellinen on tehty. Ajatus siis on, että kummankin värinen lappu nostetaan ja toinen toteuttaa toisen toiveen. Esim minun toive oli, että käytäisiin ulkoilemassa metsässä Nefen kanssa ilman hoppua. K järkkäsi sen. Nyt kun se on tehty, K nosti seuraavan vihreän lapun ja hän saakin viedä meidät keilaamaan!

 
 










Tänään palautin myös raakaversion kandin työstä opponoijille. Ensi viikolla esittely ja sitten lopulliset korjaukset. Vaikkei mun tulevaisuuden suunnitelmat välttämättä aina näytä ihan selkeimmiltä niin sen verran tiedän tässä vaiheessa, että tutkijaa minusta ei tule.

Huomennakin on jännä päivä. Lähden käymään Tampereella ja saan ehkä selville miten yhdelle lähitulevaisuuden haaveelleni käy.. Kerron siitä sitten lisää kun tiedän enemmän ja varmasti:) (eli toivottavasti huomenna!) Peukut pystyyn ja varpaatki ristiin!

Seuraavassa postauksessa esittelen mun ehdottoman lempparisuosikki kodinkoneen, joka pitäisi löytyä joka kodista!
Keksitkö mikä se voisi olla?:)

Ps. Voitteko uskoa, että nyt on vasta helmikuun loppu ja ulkona näyttää tuolta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis kommentista! <3